F.A.Q.

Account

Hoe kan ik registreren?

Klik op inloggen/registreren. Vul de gevraagde gegevens in. U ontvangt een bevestiging van uw registratie per email

Hoe pas ik mijn gegevens aan?

Wanneer u inlogt kunt u uw persoonlijke gegevens zien. Verander de gegevens die u wilt en sla vervolgens de nieuwe gegevens op.

Hoe zeg ik mijn account op?

Wanneer u geen account meer wenst bij ons, kunt u ons een email sturen met daarin het verzoek tot verwijderen. Wij zullen al uw gegevens verwijderen. Houdt u er rekening mee dat wanneer u toch weer lid wordt er dan geen biedgeschiedenis meer is.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Wanneer u inlogt kunt u bij uw persoonlijke gegevens uw wachtwoord wijzigen. Sla deze vervolgens op.

Bieden

Hoe kan ik bieden?

U kunt biedingen plaatsen door een handmatig bod te plaatsen of een biedbot in te zetten

Hoe werkt een biedbot?

Een biedbot verhoogd automatisch het bod met €1 wanneer u overboden wordt. Dit zal hij doen tot uw maximum ingegeven bod wordt bereikt. Bij elke overbieding wordt u hiervan per email op de hoogte gebracht.

Wat zijn de biedstappen?

Elke veiling begint bij €1 en wordt ook per €1 verhoogd. Uiteraard kunt u met een handmatig bod uit tactische overwegingen een bod doen die meer is dan €1.

Hoe lang duurt een veiling?

Elke veiling duurt tot de klok op 0 staat. Bij elke bieding in de laatste minuut zal de klok ook 1 minuut extra tijd krijgen. Het maakt niet uit of u de bieding op 59 seconden plaatst of de laatste seconde. De klok telt 1 minuut er bij op.

Kan ik per email bieden?

Nee, het is niet mogelijk om via email te bieden. U kunt een handmatig bod plaatsen of een biedbot inzetten.

Kan ik het bod verhogen tijden het proces?

Ja, het is mogelijk om uw bod via de biedbot tijdens het proces te verhogen dit werkt op de reguliere manier.

Kan ik zien op welke koi ik geboden heb?

Ja, u kunt dit zien aan de gekleurde biedingen onder de kavels. Wanneer deze zwart zijn heeft u geen bieding geplaatst, groen: u heeft een bod geplaatst (handmatig of via de biedbot) en bent de hoogste bieder. Rood: u heeft een bod geplaatst maar bent niet (meer) de hoogste bieder.

Kan ik mijn biedingen verwijderen?

Nee, eenmaal geplaatste biedingen kunnen niet meer worden verwijderd.

Ik ontvang geen mail hoe kan dat?

Controleer uw opgegeven emailadres bij uw persoonlijke gegevens. Is deze correct? Heeft u de optie aangevinkt om op de hoogte te worden gesteld bij overbieding of gewonnen kavel(s)? Het is ook mogelijk dat de verstuurde email in uw spam box is terecht gekomen. Een email wordt altijd door ons verstuurd bij overbieding, plaatsen van een bod of het winnen van een kavel.

Hoe volg ik mijn biedingen?

U kunt de biedingen volgen in realtime door de pagina te verversen. De klok zal blijven doorlopen. Eventuele biedingen die hoger zijn dan uw bod worden weergegeven in de kleur rood (hoger bod) of groen (u bent nog hoogste bieder).

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Enkele minuten na het sluiten van de veiling zal een factuur van de gewonnen kavel u worden toegestuurd per email

Hoe kan ik betalen?

U kunt uw factuur op diverse manieren aan ons voldoen. Bijvoorbeeld via ideal of creditkaart.

Hoe zie ik mijn biedgeschiedenis?

Tijdens lopende kavels kunt u de biedgeschiedenis zien door op de kavel te klikken en vervolgens op biedingen. Bij gesloten gewonnen kavels kunt u dit zien wanneer u inlogt op uw account en klikt op mijn gewonnen kavels

Kan ik op meerdere kavels tegelijk bieden?

Ja, u kunt op een onbeperkt aantal kavels een bieding doen